7 listopada 2012

Pierwsze próby w hafcie matematycznym

Tworzę, tworzę dalej w realu i chyba bardziej wydajniej niż w digi, tylko czasu nie ma, aby o tym napisać na blogu i pokazać. Postaram się uzupełnić ten brak od zaraz.
Z techniką haftu matematycznego zetknęłam się po raz pierwszy parę lat temu, ale wtedy wcale mnie nie zainteresowała. Tego lata jednak zobaczyłam karteczki wykonane tą techniką przez moją przyjaciółkę i... wzięło mnie... zaraziłam się! Od przyjaciółki dostałam pierwszą wyprawkę, tzn. wzory, nici, igły, gąbkę i tak się zaczęła następna moja przygoda!
Jeśli ktoś jest podatny na stres tak jak ja, to haft matematyczny jest najlepszą techniką na zrelaksowanie się, przynajmniej dla mnie. Polecam!

To moja pierwsza praca. Wzór na ramkę dostałam, ale jest wiele sklepów on line, zwłaszcza holenderskich, gdzie można je kupić. Maki narysowałam kredkami akwarelowymi.




Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...